کد خبر: 1169840
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
تیم فوتبال ساحلی دکتر تامین در هفته هشتم لیگ برتر مغلوب مهمان یزدی شد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، دیدار تیم‌های فوتبال‌ ساحلی دکتر تامین اصفهان و صدرشیمی یزد از هفته هشتم لیگ برتر شامگاه یکشنبه در ورزشگاه تختی تیران برگزار شد و با شکست نماینده اصفهان به پایان رسید.

حسین کارگر، مهیار بهارلویی، امیرحسین اکبری، علی کاظمی، رضا دیری، میلاد قنبری، مسعود حسنی‌پور، امیر ارسلان غفرالهی و محمدرضا دادخواه شاگردان مجید هاشمی‌ در تیم دکتر تامین بودند.

بازی را بازیکنان مهمان بهتر آغاز کردند و در چهارمین دقیقه مسابقه به گل اول دست یافتند؛ در ادامه نیمه نخست دو تیم موقعیت‌هایی را خلق کردند اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا نیمه اول با برتری یک بر صفر نماینده یزد خاتمه یابد.

در ابتدای ۱۲ دقیقه دوم باز هم بازیکنان صدرشیمی بودند که به گل دست یافتند اما بلافاصله بازیکنان میزبان یکی از گل‌ها را جبران کردند؛ این پایان کار نبود و تا پایان این نیمه صدرشیمی ۳ و دکتر تامین یک بار دیگر گلزنی‌ کرد تا نتیجه ۵ بر ۳ در پایان نیمه دوم ثبت شود.

در نیمه سوم نماینده اصفهان با امیدواری بازی را شروع کرد و اختلاف را به یک گل کاهش داد اما دریافت دو گل دیگر که یکی از آن‌ها از روی نقطه پنالتی بود، کار دکتر‌ تامین را سخت کرد و در نهایت بازی با نتیجه ۷ بر ۴ به سود صدرشیمی یزد به پایان رسید.

دکتر تامین با این شکست با ۱۳ امتیاز در رده پنجم جدول ایستاد؛ صدرشیمی نیز با ۱۷ امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

حواشی:

*در این مسابقه تیم دکتر تامین برای نخستین بار با البسه جدید و سبزرنگ خود که منقش به لوگو اسپانسر این باشگاه بود در زمین حضور پیدا کرد.

*نماینده فوتبال ساحلی اصفهان که در آخرین لحظات پیش‌فصل تصمیم به حضور در لیگ گرفت، در هفته‌های اول نتایج خوبی را کسب کرده بود اما چند هفته‌ای است که رنگ پیروزی را به خود ندیده و از صدرجدول به رده پنجم سقوط کرده است.

*تعدادی از تماشاگران تیرانی که در پایان بازی از نتایج کسب شده رضایت نداشتند اعتراض خود را به گوش اعضای تیم اصفهانی رساندند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار